*Lenas lilla blogg*

Final 1

Publicerad 2016-09-28 14:24:27 i Speedway/sport,

I går var jag och såg Finalmatch 1 mellan Dackarna -Rospiggarna.
Vi vann med 48-42 igår.
Men nu återstår returmötet i kväll... uppe i Hallstavik.
Hoppas hoppas att killarna vinner ikväll igen.
Är 9 år sedan vi tog GULD... så tycker det är VÅR tur nu.
Så håller tummarna för allt jag är värd.
Hoppas att alla Dacke supportrar som är på plats i Hallstavik ikväll kan heja fram dom till segern.
Supporterbussen är i skrivande stund på väg dit med 55 glada Dackefans.
Och många fler fans vet jag kommer vara plats i Hallstavik.
Själv kommer jag att heja framför tv:n ikväll.
 
 
Här sitter mitt ena barnbarn och väntar på att få lämna över ett bakdäck till kvällens förare.
 
Här fick bägge  barnbarnen träffa Peter Ljung efter matchen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela