*Lenas lilla blogg*

LUFFARSLÖJD

Publicerad 2016-10-23 19:19:04 i Mina Alster,

I dag har jag varit på kurs.
Luffarslöjdskurs...
Så himla roligt.
 
Här kommer  mina tjusiga alster som jag knåpat ihop idag.....
 
 
Lite krokar... Både såna man kan sätta på väggen och som man kan sätta under en hylla .
 
 
Självklart så gjorde jag nåra potatisstickor
 
 
Sist men inte minst...så lyckades jag få till en korg.
 
Är supernöjd med dagens kurs.
Vi bad om att det skulle bli en kurs till framöver, så vi kan lära oss ännu mer.
Nu måste jag bara skaffa hem lite mer material så jag kan göra mer saker hemma.
 
 
Här är mina verktyg jag har använt idag.
 

Kommentarer

Postat av: Hannah Margreta

Publicerad 2016-10-23 20:34:13

Häftigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela