*Lenas lilla blogg*

Lite Fynd !

Publicerad 2016-10-30 08:47:31 i Loppis & secondhand,

Som vanligt när jag åker till stora staden,
så måste jag ju slinka in på någon eller ett par Loppisar eller secodhandbutiker.
Så självklart blev det några fynd i fredags också.
Dessa koppar ...
 
 För 20:-
som jag ska ha till väggamplar som jag ska gjuta.
 
Denna snögubbe burk för en femma.
Vet inte riktigt vad jag ska den till... men tyckte den var fin.
Kanske kan man förvara julpynt i den.
 
 Sist men inte minst....denna korg för 40:-
En perfekt korg för att ha  pågående handarbeten i.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2016-11-01 17:18:49

Åh vill också testa att gjuta ett snarlikt "kaffekopp på vägg" alster men tiden tycks inte vilja räcka till ... =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela