*Lenas lilla blogg*

Dagens Rutt

Publicerad 2016-10-23 09:53:00 i Allmänt,

Då var morronrundan avklarad...
blev lite senare idag för sängen var så skön i morse.
Regnar även idag.
Mina walkskor har börjat läcka....inge bra när det regnar.
Har ändå impregnerat dom.
Har ett par nya som står i garderoben.
Men hade inte tänkt ta till dom förrän till vintern.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mej lite...
ska iväg på nått som jag hoppas blir skoj i eftermiddag.
Men det kommer jag blogga om i kväll.
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2016-10-23 19:04:20

Jag tog också en liten extra sovmorgon. Lätt hänt när sängen är varm och skön och det regnar ute!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela