*Lenas lilla blogg*

Vem behöver ett gym...

Publicerad 2016-05-01 17:36:03 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

... när man har en trädgård ?!
6 timmars trädgårdsarbete med att gräva... bära jordsäckar och kånkat på sten,
slår nog ett gympass.
Och till råga på allt så är det GRATIS träning.
Och trädgården blir fin.
 
 
Detta ska föreställa ett blomland.
Men efter några timmars slit å släp så såg det iallafall ut så här....
 
All ölandssten som låg runt landet har jag tagit bort
 
Nu ska jag bara komma på vad jag vill ha som kant runt landet igen.
 
Har även planterat Magnolian som jag köpte för ett tag sen.
 
 
Släpade oxå fram en gammal huggkubbe som stod till ingen nytta.
Nu får den agera blompedistal
 
 
Hittade även några smultron och jordgubbsplantor som får bo i mitt "Krukträd" i år.
 
 
Ja nu vet ni vad jag har sysslat med idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela