*Lenas lilla blogg*

Oväder på gång!?!?!

Publicerad 2016-06-10 21:54:44 i Väder,

Hualigen så svart det var ut över sjön nu i kväll när jag skulle hem från jobbet.
Undrar om det blir något av det vädret som var ute över sjön?
Mer regn skulle verkigen behövas... det var ett litet åskväder idag på förmiddagen.
Strömmen gick ett tag.
Så mysigt det vore med ett riktigt åskväder inatt...
så mysigt att se alla blixtar i den mörka natten... vilket skådespel naturen kan bjuda på.
Sen vet jag att många där ute är åskrädda.
Åskan är ju ofarlig... det är ju blixtarna man får akta sig för.
Men ändå MYSIGT !!!
 
 
 
 
Tyvärr så är bilderna inte rättvisa verkligheten... himlen såg värre ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela