*Lenas lilla blogg*

Gran Canaria del 2

Publicerad 2016-02-27 09:55:00 i Resor,

Då kommer det lite mer bilder från Gran Canaria.
Har massor med bilder... har bara inte hunnit att fixa till alla ännu.
Men lägger in några då och då.
 
Här kommer några blider från stranden.
 
 
Man fick gå några trappor ner för att komma till stranden... tyvärr så var det ingen sandstrand.
Vårat hotell ligger alltså ovanför/bakom det som syns på bilden.
 
 
 
 
Här kunde man hyra solsto
Här kunde man hyra solstolar....men det blev aldrig tillfälle att göra det.
 
 
Här kunde man sitta och se vågorna rulla in...
 
 
Ett dopp i havet lyckades jag få till...
Jag hade gett mej den på att ett bad i havet skulle det bli så K & jag tog oss ett dopp..
 
Vilken sjöjungfru... eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela