*Lenas lilla blogg*

LUCKA 6

Publicerad 2016-12-06 09:34:59 i JUL, Tips & Ideér & pyssel, recycling/återbruk,

Go förmiddag !
 
Då var det dax för lucköppning igen då.
 
I dag får du tips på hur du kan göra söta små värmeljusstakar.
 
Det du behöver är små kakformar, lim och lite pärlor eller annat dekorationmaterial.
Har du inga kakformar så brukar det finnas gott om dom på loppis/ secondhand för en billig peng.
 
Brukar kosta ungefär en krona styck.
Nån mer ingående beskrivning tror jag inte det behövs när du nu ser bilderna.
 
 
Du ska få ännu ett tips på ett användningsområde för dessa...
 
Om du trycker ihop kanterna lite så kan du använda det som...
 
 
Precis...som en äggkopp.
 
Hoppas du gillar mina små tips på julklappar.
Detta är både återbruk, egengjord julklapp och billig.
Kan det bli bättre ?!?!
 
Lämna gärna en kommentar här inne på bloggen,
om vad ni gillar min "adventskalender" med lucköppning.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-06 09:54:08

Jättebra tips😊 Att komma på allt!

Postat av: Petra

Publicerad 2016-12-06 10:15:15

Fint tips! Älskar egentillverkade julklappar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela