*Lenas lilla blogg*

God fortsättning....

Publicerad 2016-12-27 09:50:07 i Allmänt,

...på er !
Nu är julen över för denna gång.
Har jobbat i jul så vi firade julafton i går...
Men nu är jag ledig till 2 januari.
Har tagit ett par dagar semester.
 
Ute blåser det full storm...
höll på att blåsa bort när jag var ute med huggormen nu på morronen.
 
I dag tänker jag faktiskt inte göra så mycket... bara ta det lungt.
Har visserligen slängt i en maskin tvätt...men maskinen sköter sig ju själv.
Har ju bara att hänga tvätten sen.
 
Här kommer en bild från hur det såg ut idag när jag klev ur sängen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela