*Lenas lilla blogg*

Håller koll !!!

Publicerad 2016-08-31 10:19:30 i Hundar,

I dag skiner solen och det är riktigt härligt väder ute.
Har varit ute på en timmes långpromenad med huggormen.
Jätte skönt var det.
Men det märks att hösten kommer mer och mer.
Men alla årstider har sin tjusning.
 
Dessa bilder tog jag härom dagen när vi var ute på en morronrunda.
Men då sken inte solen...
 
 
Bra utkiksplats
 
  kolla åt vänster.....
 
 
Kolla åt höger....
 
 
Å så rakt fram....
Då har man koll på läget !

Kommentarer

Postat av: Elle

Publicerad 2016-09-04 10:48:09

Du tar så underbara foton! Är det Din hund? Han är så vacker.. Kfram!

Svar: Tack, ja det är min hund. Hon heter Athena...men kallar henne för huggormen :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela