*Lenas lilla blogg*

En dag i skogen

Publicerad 2015-09-11 18:02:54 i Djur/Natur,

I går gick L & jag en bit på OSTKUSTLEDEN
Närmare bestämt så gick vi 1 mil. Hela är 16 mil.
Vi hade kanonväder och vi hade jätte trevligt.
Så nu bestämde vi oss för att vi skulle gå en gång till i höst om vi hinner...men då en annan sträcka.
Så nu tänker jag bildbomba er med lite bilder från gårdagen.
 
 
Så här glada var vi när vi startade vår vandring.
 
 
 
 
 
Över stock och sten och över broar.. vi klev som värsta bergsgetterna och flåsade som värsta flodhästarna emellanåt.
 
 
Lite fika och matpaus var vi ju tvugna att ha.
 
 Vi passerade en liten by där det gick några kvigor och mumsade gräs.
 
 
 
 
Ibland fick man ju flytta på sånt som låg ivägen....
 
 
Och här gällde det att ta täten....
 
 
Här tog vi en liten kaffepaus...ingen dålig utsikt.
 
 
Och så här glad blir man när man nått sitt MÅL !!!!
 
Så än engång STORT TACK för en trevlig dag L ♥ !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela