*Lenas lilla blogg*

Skogens skafferi....

Publicerad 2015-07-12 08:30:36 i Djur/Natur,

Har varit ute på en runda med huggormen.
Tänk vad mycket gott det finns i skogens egna skafferi....
Måste erkänna att jag är dålig på att ta tillvara på det goda som bjuds.
 
Men plockade iallafall ett par nävar med blåbär för jag blev så törstig... jädrar vad goda dom var... lagom söta.
 
 
Sen plockade jag faktiskt skogens guld som växte längs med våran promenadväg...
Ska bli gott med lite smörstekta kantareller sen i dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela