*Lenas lilla blogg*

LUCKA 4

Publicerad 2015-12-04 12:50:09 i JUL,

Här kommer ett litet tips på en julklapp som du kan göra själv och inte kostar många kronor.
 
Ett knivställ.. eller som jag att ha alla mina saxar i.
 
 
Köpte en gammal bok på secondhand för 10:-
Hittar man ingen tjock bok kan man köpa flera tunna böcker och knyta ihop.
Spets och snöre hade jag hemma.
Hur enkelt som helst.
Bara att dekorera som du vill.
Har bara limmat dit spetsen och bundit snöret runt boken.
Sen var det klart.
 
 
 
Tycker gamla böcker är vackra.
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2015-12-04 15:58:06

Helt underbart! Vilken fantastisk idé! :)

Svar: Tack :)
Lena

Postat av: Maria Larsson

Publicerad 2015-12-04 16:14:58

Gamla böcker ÄR otroligt vackra. Vad kul att kunna göra något med dem för att ha dem framme. Riktigt bra tips! :)

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela