*Lenas lilla blogg*

LUCKA 16

Publicerad 2015-12-16 15:52:08 i JUL,

Om du har några udda glas så kan du göra söta ljuslyktor att ge bort i julklapp .
Eller så lyser du upp ditt egna hem.
Om du inte har några glas kan du köpa det på nån secondhandbutik för några kronor.
Här har jag använt spets och snören i lite olika utformande.
Bara att låta fantasin flöda.
 
 
 
 
 
 
 
Så här ser glaset ut som jag har använt och dekorerat
 
 
Har sagt det förut och säger det igen.
Hemmagjorda klappar är de mest uppskattade.
Och man kommer billigt undan oxå.
Alla har inte råd att köpa massa dyra julklappar,
Så hoppas att mina små tips på billiga julklappar kommer till nytta.
 

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2015-12-16 16:12:36

Så himla fint!! :)

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela