*Lenas lilla blogg*

Det var bättre förr !!!!!

Publicerad 2015-12-29 12:49:56 i Klagomuren,

F-n så ilsk jag blev idag.
Gick in på "min" Bank idag för jag skulle sätta in lite pengar.
Men se det fick man inte göra.
Dom hanterade inte kontanter.
 
Utan blev hänvisad till en annan bank där det fanns en insättningsautomat som man kunde sätta in pengarna i.
Men man kunde inte sätta in mynt, utan då skulle jag vara tvungen att gå till någon affär först och växla mynten till sedlar.
Men det var sån jäkla kö vid insättningsautomaten så jag gav blanka f-n i det.
 
Om man nu kan göra alla andra bankärenden via dator.... är det då inte onödigt att ha en massa bankkontor öppna, och personal som kostar pengar???
 
Bara undrar !!!
 
Så...
 
 
För bankerna idag.
 
DET VAR BÄTTRE FÖRR !!!!
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-12-30 10:54:02

Mm tyvärr är det ju ett helskotta med kontanthanteringen idag, skall bli intressant den dag hela systemet bara råkar krascha och inte en käft har en aning om vem som har vad på "banken"... =(

SV: Inte riktigt (inte som Hälsinge ostkakan jag är van i alla fall..), den är lite grynigare...men skall bli spännande att provsmaka ikväll =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-12-30 20:24:28

SV: Tackar! Ser verkligen fram emot att få ett "eget" litet barnbarn att skämma bort =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-12-30 22:36:19

SV: Det tycker jag du skall göra! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela