*Lenas lilla blogg*

Årets bästa Jullåt !!!!

Publicerad 2015-12-20 14:34:20 i Musik,

 
 
Ifra bakken opp til døra der jeg bor er det fakkel hele veien som i fjor/
kjenner lufta bærer røkelse og svor/
for ingen lager ribbe som ha mor/
Og på peisen har vi alle hver vår sokk/
Det er jul igjen og aldri får jeg nok/
Å Maria det du gjorde gjør meg godt/
Takk gud for at du ikke tok abort/
 
 
Det går i 1100, gavekort og fluestang
henda fulle, akevitt og julesang
Nisselue, i pad og rettetang
1, og 2, og 3 også synger vi/
 
Hey ho
Det tramper oppå taket
Hey ho
Nissen er tilbake
Hey ho
Det er gaver under grana
Hey ho
Og tomtegløgg i krana
 
 
Under julegrana griner lillebror/
For i år så vakke pakka like stor/
Den er bløtere enn hva den var i fjor/
Ja det må jo være no fra bestemor/
 
 
Og når jula ringer inn og klokka slår/
Og tante holder tale for i år/
Sitter far og gomler pinnekjøtt og kål,
Helt til skjorteknappen veggimellom går/
 
Det går i 1100, gavekort og fluestang
henda fulle, akevitt og julesang
Nisselue,i pad og rettetang
1, og 2, og 3 også synger vi/
 
(3X)
 
 
Hey ho
Det tramper oppå taket
Hey ho
Nissen er tilbake
Hey ho
Det er gaver under grana
Hey ho
Og tomtegløgg i krana
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela