*Lenas lilla blogg*

Mina senaste FYND !!!

Publicerad 2014-09-27 21:49:51 i Loppis & secondhand,

Tänkte jag skulle visa er mina senaste loppisfynd.
 
 
Lite garn och ett rör med helt nya tennisbollar.
Brickan ser ni bättre här...
 
 
Det är glas på brickan och baksidan kan an skruva loss och byta motiv ,
Funderar på om jag ska måla den vit eller låta den vara som den är...
Det roliga är ju att nu på hösten kan man ju sätta fina höstlöv bakom glasskivan , och till jul tomtar.
Ändra som man vill efter årstid eller tillfälle .
 
Denna barnstol ska nog bli vit framöver...
 
 
En snygg ljuslykta som jag tror ska få bo i sovrummet...
 
6 st tröjor/toppar till slit å släng fyndade jag oxå.
 
Allt detta till den enorma summan av.....
 
120:-
 
Det kallar jag fynd !!!!
Har du fyndat något sista tiden?
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-09-29 13:21:00

Den där brickan har ju stooor potential :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-09-29 13:21:02

Den där brickan har ju stooor potential :)

Svar: den har jUUUUU det :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela