*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Åsbergs Foto

Publicerad 2014-09-28 11:32:14

Fina bilder som gjorde sig bra i svartvitt :)

Postat av: Berit E i Kasperian

Publicerad 2014-09-28 13:53:40

Spännande triss.! Fin! :)
Berit E

Postat av: ella

Publicerad 2014-09-28 16:43:03

fina svartvita bilder. törs jag tro att det är från gotland?
ella

Svar: två av bilderna är det... :)
Lena

Postat av: Freja

Publicerad 2014-09-28 21:52:22

Vilka maffiga bilder! På den första bilden får jag känslan av Notre Dame, men det är så länge sedan jag var i Paris så minnesbilderna är suddiga. Sen känns det kalksten och rosor, så det måste vara Gotland. Rejäla och rustika byggnader!

Svar: 1:a bilden är tyskland...resten var rätt :)
Lena

Postat av: cissi

Publicerad 2014-09-28 22:49:23

Fotot på fyren är jättefin!

Postat av: Åke

Publicerad 2014-09-29 21:39:43

Jag bara älskar fyrar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela