*Lenas lilla blogg*

Söndagsmorgon

Publicerad 2014-10-19 07:30:22 i Allmänt,

Go´morron på er alla där ute i cyberrymden.
Oj oj vad det har regnat i natt... det har fullkomligt vräkt ner.
 
Måste berätta vad jag gjorde igår.
Åkte till stan för att gå på en loppis som var, passade även på att besöka secodhandbutikerna.
Hittade lite kläder och så hittade jag även  X. (det kommer i ett annat inlägg senare ;)  )
 
På vägen hem hoppade jag in i affären för att köpa mjölk, och när jag kommer hem så märker jag att jag har GLÖMT att köpa mjölk.
Men har däremot så köpte jag en massa annat.
Hittade faktiskt lite julklappar oxå.
 
Ni får ha en bra söndag.
Bjuder på en Selfies med duckface som jag tog i går.... ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla Johansson

Publicerad 2014-10-19 07:44:20

Hehe... bra bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela