*Lenas lilla blogg*

ALV

Publicerad 2014-10-27 20:18:33 i Allmänt,

I dag har vi varit på Höstmarknad på ALV (Astrid Lindgrens värld)
Hade Z med oss oxå.
Blev lite besviken ... trodde det skulle vara mer marknadsstånd.
Då det inte precis är GRATIS att gå in där.
Men det var ok ändå....
Z hade kul....
 
 
 
 
Mäste ju provrida "Lilla Gubben"
 
Pippi med sin pappa och Fridolf
 
 
Emiiiiiiiil !!!!!
 
Vi tittade på när dom klippte får....Z var väldigt fascinerad av detta. :)
 
Hör kommmer Zacke Långstrump....
 
Å så fick Z bestämma vad vi skulle äta idag...

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-10-27 20:29:40

Åh, så mysigt med ALV!!

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-10-27 23:36:24

Åhh, så kul! Många år sedan man var där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela