*Lenas lilla blogg*

Saltad räkning

Publicerad 2014-11-17 14:19:07 i Allmänt,

Fick en saftig telefonräkning på hemtelefonen häromdagen.
 
 
 
Till saken hör den att det har varit en hel del strul de sista månaderna med byte fram och tillbaka.
Från fast telefon till hemtelefon via mobilnätet osv....
 
Men det funkade inte så bra som dom hade lovat !
Så har haft telefonkontakt med dom x antal gånger för att få det som jag vill ha det igen.
Så härom dagen så damp denna räkning ner i lådan.
Ringde upp dom idag och sa att denna tänker jag inte betala för det är NI som har strulat och gjort fel
.Och självklart så hade dom gjort FEL igen.
 
Frågade om jag skulle få en ny faktura på det som jag i verkligen  skulle betala.
Men det skulle jag inte få ... för jag slapp betala det.... som plåster å såren.
 
Det gäller att vara uppmärksam och att man står på sig.
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-11-17 15:55:40

Ja, den hade inte varit rolig att behöva betala :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela