*Lenas lilla blogg*

Hmmmm....

Publicerad 2014-11-03 23:44:01 i Allmänt,

Börjar bli rädd för mej själv...
Antingen är jag väldigt disträ....eller så har jag för mycket i huvudet.....eller så börjar jag bli senil.
Sitter och pratar med gubben i mobilen....efter ett tag börjar jag leta som en galning efter min mobil för jag behöver almanackan som är i mobilen där mitt liv finns.
Min gubbe börjar skratta... - DU pratar i den just nu !!!!
Ohps !!!...
Så kan det gå när inte haspen är på som man brukar säga....
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-11-10 06:23:01

Hahaha, inte åldern väl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela