*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-25 23:28:08

Astrid Lindgren Värld? Där har vi varit två gånger när barnen var mindre, men nu blir det nog först med eventuella barnbarn igen... Eller så är det kanske Junibacken, och där gäller nog detsamma för mig...

Svar: ALV är rätt svar :)
Lena

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-05-26 01:15:11

Haha, så underbart! Inte varje dag man bär runt på Lilla Gubben :-)

Postat av: Violen på Brandholmen

Publicerad 2014-05-26 09:02:00

Så stark du är som orka lyfta Lilla Gubben! ALV är väl ett paradis för yngre barn!

Postat av: Marit Johansson

Publicerad 2014-05-26 12:48:29

Hahaha.. en underbar selfie!

Postat av: Anitas Malta

Publicerad 2014-05-26 19:48:38

Haha... vilken härlig bild !!

Postat av: kiki freese

Publicerad 2014-05-26 23:31:52

Bra selfie, kunde valt en bättre inramning.
/Kiki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela