*Lenas lilla blogg*

Filmtips

Publicerad 2014-05-03 23:39:24 i Film/TV/bio,

Har kollat en film ikväll....
En lagom rolig film som man får skratta lite åt.
Sevärd !!

The pacifier

 *Familjekomedi från 2005. Historien om en hemlig agent som efter att ha misslyckats med att skydda en viktig vetenskapsman får veta att mannens familj är i fara. För att bättra på sitt rykte, går han med på att ta hand om mannens barn men upptäcker snart att barnskötsel är hans hittills tuffaste uppgift. I rollerna: Vin Diesel, Brittany Snow, Max Thieriot.*
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-05-05 05:49:02

Men visst är den väl lite gullig sådär?

Svar: jaa... :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela