*Lenas lilla blogg*

ALV Astrid Lindgrens Värld

Publicerad 2014-05-27 11:05:14 i Allmänt,

Tillbringade Morsdag på ALV med mina barnbarn.♥
Kanonväder och vi hade det jätte trevligt.
Så här kommer ett axplock av alla bilder jag tog.
 
 
 Här är 2 glada barn i Pippis säng
 
 Fick ju träffa Pippi oxå.
Fast var lite blyg.
 
Zacke tog en tur på Lilla Gubben ...
 
      
                             Zacke som Pippi.       Mattisborgen         Rövar hövdingen  Zacke
 
Emil som fastnat i soppskålen
 
Bullerbyn
 
Här fick man hoppa isängen hos Nils Karlsson pyssling
 
 Oliwer fick mest bara hänga med... :)
                                
ALV är värt ett besök ...kommer förhoppningvis att åka dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela