*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-03-18 10:20:15

Så fina. Vet du om allergiker kan ha dom i vas med vatten?

Svar: har ingen aning... har inte ställt dom i vatten. men kan tänka mej att det är som med björkris....vissa allergiker tål björkris inomhus om det inte står i vatten.
Lena

Postat av: Marias Hörna - Njut av livet

Publicerad 2014-03-18 15:43:56

Dom är ju helt ljuvliga. Sååå söta. Har ett par kvistar här hemma nu också.
Må så gott från Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela