*Lenas lilla blogg*

Byt personal om ni vill behålla kunderna.

Publicerad 2014-06-26 11:56:00 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

Vissa människor ska inte jobba i affär/butik.
Ringde till en butik i stan som säljer växter , fruktträd mm.
 
Jag: Hej har ni möjligen fläder???
Hon: Ja, men jag vet inte om det finns någon kvar därute.
Jag: men vad kostar dom isåfall om ni har nån kvar?
Hon: Det vet jag inte... vi har ju så många olika artiklar så jag kan inte alla priser.
Men du får gärna komma in och kolla själv.
Jag: Tack å hejdå... TACK för vad ????
Varför tackade jag .. jo för att det tillhör hyfs och vett.
Åka 6 mil frmåtillbaka  för att kolla??? NEJ TACK !!!
Tror inte jag kommer att besöka den butiken nån mer gång.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-06-27 12:27:45

Nej, verkligen inte! Finns bättre ställen med tillmötesgående personal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela