*Lenas lilla blogg*

Hundra kronor fattigare....

Publicerad 2014-07-05 12:13:56 i Loppis & secondhand,

Nu är jag hemma från dagens loppis besök.
Konstigt att man ALLTID hittar en massa braha saker. ;)
 
Alla dessa leksaker...
 
 
Och dessa textilier....
 
 
Och dessa som jag inte riktigt vet vad jag ska dom till, men lutar åt att ha blommor i utomhus....
Men för en pippipeng så....
 
 
Och till slut lite som är bra till pyssel....
 
 
Men dom hade ingen växel så jag fick allt för 100:-... tjänade en tia där :)

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-07-06 11:37:50

Vilka fynd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela