*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2014-01-24 19:59:49

fin basker

Svar: tack
Lena

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-01-25 14:06:48

Fin och säkert varm och skön så här i vintertider. Kreativt!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-01-25 20:37:39

Coolt, den är snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela