*Lenas lilla blogg*

SÄTTERIKAST

Publicerad 2014-04-14 19:49:00 i Loppis & secondhand, Tips & Ideér & pyssel,

Nu är ännu ett projekt till ända.
 
Ett gammalt sätterikast som låg inne i garderoben...
 
 
Fick lite färg på sig....
 
 
Och vips ...
så hade man fått en jättebra förvaring till alla trådrullar som låg hullerombuller i en låda.
Har snott ideén från någonstans... kommer inte ihåg var.
 
 
Visst blev det bra !?!
 
Jag är superdupernöjd iallafall.
Lätt att hitta den trådrulle man ska ha.
Å så blev det ju en färgklick på väggen .... nästan som en tavla ;)

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2014-04-15 17:16:56

Tjusigt :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-04-18 11:54:24

Kanonbra! Dottern letar efter nåt sånt till sina nagellack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela