*Lenas lilla blogg*

Bok blir vas

Publicerad 2014-04-12 10:42:49 i Loppis & secondhand, Mina Alster, Tips & Ideér & pyssel,

Har gjort två vaser av en gammal bok...
Det var en gammal kärleksroman av Judith Krantz som fick sätta livet till.

Fick ideén från en återbrukssida... och självklart var jag ju tvungen att testa .
Blev himla nöjd med resultatet.
 
 
 
 
 
Har rullat boksidor och klistrat fast dom på glasburkar.
Man kan ju använda dom till annat än vaser om man vill.
Har lite fler ideér på vad jag ska göra av gamla böcker ....

Kommentarer

Postat av: Marja

Publicerad 2014-04-12 12:02:23

Tack för ett kul tips! Det ska jag prova. :)

Svar: Alltid kul att inspirera folk. titta gärna in igen då jag lägger ut ganska mycket olika pyssel :)
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-04-13 12:47:09

wow, vilken kul idé

Postat av: Nett

Publicerad 2014-04-13 15:48:15

Så snygg den blev :)

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela