*Lenas lilla blogg*

The-three-musketeers

Publicerad 2013-09-10 23:12:45 i Film/TV/bio,

Kvällens film...
 AMERIKANSKT ÄVENTYR FRÅN 2011.
Efter ett misslyckat uppdrag hamnar de en gång berömda musketörerna Athos, Porthos och Aramis på gatan i Paris. Ett år senare kommer den äventyrslystne D'Artagnan till staden i hopp om att bli musketör. Tillsammans skickas de ut på ett farligt uppdrag - att förhindra att ett krig bryter ut mellan Frankrike och England.

I rollerna: Orlando Bloom, Matthew Macfadyen, Milla Jovovich, Logan Lerman, Ray Stevenson.

(Bild och text lånad)

 

EN RIKTIG SKITFILM.....

Tacka vet jag.... De 3 musketörerna med Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Chris O´Donnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela