*Lenas lilla blogg*

Ny Header...

Publicerad 2013-09-02 09:51:09 i Allmänt,

Då har man gjort Headern lite mer höstlik.
Helt otroligt att man glömmer bort hur man gör med att byta header.
Minnet är ju bra...men kort. ;)
Blev inte riktigt bra ändå... får inte till den rätta "passformen"
Men det får vara nu.
Idag är det ömsom regn ömsom solsken.
Har en trummslagarorkester i huvudet idag. :(
Har stoppat i mej piller .. får se om det hjälper.
Ska ta det lite lungt idag... ska iväg och jobba ett kvällspass sen.
 
Kramen !

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-09-03 10:16:15

Det är ju tyvärr sånt jag skjuter upp, skulle också "behöva" byta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela