*Lenas lilla blogg*

1 november

Publicerad 2013-11-01 05:44:00 i Allmänt,

Jahupp... så var det ny månad igen.
Det var lite kylslaget inne nu på morgonen kände jag när jag öppnade sovrumsdörren.
Misstänker att en liten hulligan var och tryckte ner handtaget på ytterdörrren igår kväll. ;)
Så ytterdörren stod på vidgavel när jag kom ner.
Och Bosco ville inte gå ut nu på morgonen ...så han har nog varit ute i natt och gjort sina behov.
Tur man har en hund som aldrig skulle gå någonstans.
Men strax bär det av mot jobbet för sista passet denna vecka.
Ska bli skönt ... för denna vecka har varit intensiv pga personalbrist.
Ha en bra dag och en trevlig Alahelgonadag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-11-01 08:17:34

Ha en bra dag du med...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela