*Lenas lilla blogg*

Grodan Boll & Skalman

Publicerad 2013-05-02 19:01:11 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

Helsike vad ogräs det var i mitt land... så är det när man inte höll efter det förra året.
Men nu är det gjort iallafall.
 
 
 
Före bilden blev dålig.
 
 
Efter bilden blev betydligt bättre....
 
 
Har höjt upp mitt fågelbad lite... det låg mer i landet förut, nu har jag pallat upp det på massa stenar.
Blev riktigt bra om jag får säga det själv. ;)
 
Nån som ser vad det är jag har använt till att göra  fågelbadet av ??? ;)
 
Mina djur är oxå på plats ..
 
 
Grodan Boll & Skalman
 
 
Visst ser Skalman äkta ut.

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-05-04 06:57:09

Himla tjusigt!

Svar: tackar :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela