*Lenas lilla blogg*

Fågelkvitter

Publicerad 2013-03-26 07:59:15 i Allmänt,

Morning...
Sov ända till klockan halv 6 idag.... Snacka om sovmoron ... ;)
Har varit ute på en härlig men kall morron powerwalk.
Solen sken och fåglarna kvittrade och näsan rann... ;)
Hoppas att solen vill hålla sig framme hela dagen så snön fortsätter att smälta bort.
Längtar verkligen efter vår och barmark nu.
Men ser ut att inte vara runt husknuten precis...
om man kollar på bilden jag tog nu på morgonen.
 
 
Skidspåren låg öde nu på morgonen....
 
 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-03-26 20:39:34

Här sopar dom gatorna nu och mussen kom ut för första gången i år =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela