*Lenas lilla blogg*

Äntligen..

Publicerad 2013-03-04 16:02:18 i Allmänt,

 
Nu är jag ledig tills på onsdag kl 8.
Har varit och beställt tid till "Lilla Blå" hos Farbror bildoktorn.
"Lilla blå" Låter lite väl mycket när man är ute å kör. ;)
Lite läckage på avgassystemet.
Så det måste fixas till.
Misstänker att det är vägarnas fel att det gått sönder.
För vägarna här är katastrofala just nu.
Så man får vara glad att inte hela bilen har skakat sönder.
Ska iväg på möte snart.
Samhällsföreningen har årsmöte.
Man måste ju gå dit och höra vad de har att säga i år.
 
 
Zacke provkör "LillaBlå" ;)
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-03-04 16:32:52

Det gäller att börja övningsköra i god tid :)

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-03-04 17:43:53

Hoppas att det går bra hos Farbror bildoktorn.

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-03-04 18:15:48

Det är lite bittert när bilen behöver lagas. jag har bokat in min med idag för lagning..vägarnas fel! =S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela