*Lenas lilla blogg*

Jag har gått på en landsväg...

Publicerad 2013-06-03 09:41:00 i Allmänt,

Då har man varit ute och rört på dököttet igen... en vecka sen sist.
Har inte varit lika duktig sista tiden, med att röra på mej.
Det har varit så mycket annat som har upptagit min tid.
Plus att vädret inte har varit så kul heller.
Svepskäl.. ;)
 
Ny vecka igen och vi är redan inne i JUNI månad.
Detta vecka har jag BARA 6 arbetsdagar ;)
Arbetsdagen idag börjar med kurs i några timmar... "förflyttningsteknik"
Nu en dusch och sen göra "lite" nytta innan det är dax för kurs.
Ha en bra dag !
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-06-03 12:45:53

Hoppas du får en toppenfin vecka! =)

SV: Vet du..du fick rätt.. =) Igår fick jag napp på FB så nu har jag nog allt guldfiber och plywood jag behöver till mitt hönshus. =)

Kram
Sanna

Svar: du ser...allt brukar ordna sig :)
Lena

Postat av: Linda

Publicerad 2013-06-03 13:42:53

Det är så lätt att man slarvar med promenader! Jag har iaf skärpt mig förra veckan:).

Postat av: Linda

Publicerad 2013-06-03 13:43:05

Det är så lätt att man slarvar med promenader! Jag har iaf skärpt mig förra veckan:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela