*Lenas lilla blogg*

Secondhand fyndat

Publicerad 2013-07-25 20:26:16 i Loppis & secondhand,

Hej Hopp !
Nu är jag åter tillbaka efter ett par dagars frånvaro.
Har varit iväg på en liten "semestertripp" i ett par dagar.
Mer om det kommer i ett annat inlägg senare.
 
Men idag på vägen hem, stannade vi till vid erikshjälpen
...men vad dyrt det börjar bli i alla seconhandbutiker.
Snart billigare att köpa nytt.
 
Men "fyndade" följande iallfall...
 
Garn och band 34:-
Garn går det alltid åt.... snart är hösten här och beställningarna börjar trilla in.. förhoppningsvis. ;)
Måste ju även ha lite stickat/virkat  till kommande julmarknad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela