*Lenas lilla blogg*

Loppis Fynd !!!

Publicerad 2013-07-06 21:54:02 i Loppis & secondhand,

I dag har jag varit iväg på loppis.
Önskar det vore loppisar oftare :)
Men gjorde en massa "FYND" idag.
 
Kolla bara in ....
 
 
 
 
 
En skottkärra till Z så han kan hjälpa farmor i trädgården ;)
En ny köksklocka... hade tröttnat på den gamla.
Barnstolarna kostade en tia styck.....dom ska jag måla om.
Lite böcker
En korg
Trasmattor
Gardiner (4 längder)
En tavla.... (men ska bara använda ramen)
Ett huvud.... ifall jag behöver ett extra nångång ;)
 
Allt detta för 181 riksdaler...
Det kallar jag fynd.

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-07-07 07:02:48

Vek skulle inte behöva ett extra huvud ibland?? :)
Kul med så många fynd!

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-07-07 10:39:12

Visst blir man så glad när man hittar så mycket kul :)

Svar: ja det är så himla kul.
Lena

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-07-07 11:15:38

Finfina grejer och billigt! Ska du måla dom små stolarna?

Svar: japp hade tänkt det :)
Lena

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2013-07-07 22:01:43

kul med loppis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela