*Lenas lilla blogg*

Lådan

Publicerad 2013-07-28 13:49:52 i Loppis & secondhand,

Då var ännu ett projekt klart.
Hade en gammal trälåda ute i boden.
Fick fixa till den lite för den var lite trasig här å där.
Men så här såg den ut innan.
 
 
Och nu ser den ut så här....
 
 
Har tänkt lägga sånt som ska lagas å lappas i den.... men det förstod ni nog av texten eller... ;)
Ska ha den i mitt pågående projekt "Hobbyrum / datarum"
Till texten använde jag stämplar... som jag sen fyllde i med hobbyfärg.

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-07-28 16:31:27

En sådan låda skulle vi ha här,sen den blev full skulle jag köra den till min mamma :)

Svar: du får scrappa ihop en låda ;)
Lena

Postat av: Kajsa Johansson

Publicerad 2013-07-28 21:15:50

Vad fin den blev! Smart idé att göra så!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-07-30 05:07:30

Jättefin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela