*Lenas lilla blogg*

100% återvinning

Publicerad 2013-07-06 08:26:00 i Kläder & Skor & väskor & accessoarer & parfym/smink, Loppis & secondhand, Mina Alster,

Vet ni vad man kan göra om man tar en massa gamla ...
 
 
Och klipper till en massa.....
 
 
sen tar man fram sin gamla trotjänare
 
 
Som jag fick av mamma & pappa för ca 30 år sen... (den var då begagnad) men den håller än... och hur många timmar som den har används sen jag fick den det vette katten. Så nog var kvaliteten bättre förr.
 
Sen sätter man igång och....
 
Och till slut så har man skapat en ny....
 
 Framsidan
 
Baksidan
 
Och så här ser ena sidan ut.
 
Klädde insidan med tyg från ett par gamla pyjamasbyxor av flanell....
 
 
Detta kan man nog kalla för 100% återvinning...
:)
 
Jag blev iallafall toknöjd med resultatet...
 
Vad tycker du om min "nya" VÄSKA ???
:)

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-07-06 08:41:16

Skit snygg!!

Svar: Tack !!! :DBlev himla nöjd själv.
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-07-06 10:08:18

Kanonsnygg!

Svar: Tackar :)
Lena

Postat av: Kikki Sandström Inspiratör o Coach

Publicerad 2013-07-06 16:15:11

Vilken fenomenalt cool väska du fick av de gamla jeansen. Synd som 1000:an att vi lämnat in alla våra till Röda Korset... Fast bra ändå, eller hur :-)

Svar: då kanske nån annan kan sy nått av de jeansen ;)
Lena

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-07-07 22:53:32

Den blev supersnygg! =)

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Margareta

Publicerad 2013-07-08 20:38:20

Läckert och snyggt av toppklass -imponerad och skulle önska ... men det förblir en önskan. =) Har inte tålamodet i mina gener, eller jag fick inte med det.

Svar: Tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela