*Lenas lilla blogg*

USCH !

Publicerad 2013-01-28 06:15:54 i Allmänt,

Usch ... fy.... Tvi...så var det redan morron igen...
Dagens första träninspass är avklarat...
Plogbilen hade vart och plogat in massa snö i grindhålet.
 
Lite jobb står på schemat idag då... jobbar mån-tors.
Så jag har en ledig lång helg framför mej, det är gutt. :)
 
I kväll ska jag fortsätta med ett projekt jag började med i går.
Återkommer med bilder när det är klart... om det nu blir som JAG har tänkt mej. :S
 
Tack å hej...leverpastej !
 
 

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2013-01-28 10:02:37

Här regnar det :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela