*Lenas lilla blogg*

KLÄDBYTARDAG

Publicerad 2013-01-20 08:55:19 i Loppis & secondhand,

Nu ska jag berätta vad det var jag skulle i går.
Jag var iväg på KLÄDBYTARDAG , något jag aldrig varit på förr.
Väldigt bra ide´tycker jag.
Hoppas det anordnas fler såna.
Det gick ut på att man fick lämna in max 5 plagg per person.
Sen fick man en biljett så kunde man gå och plocka åt sig 5 andra plagg som man ville ha,
som nån annan lämnat in.
Och skulle man hitta mer än 5 plagg så fick man betala 30:-/plagg.
Fast jag hittade bara 3 plagg som jag ville ha 2 koftor och 1 tjockare tröja.
Men jag är nöjd.
Kläderna som blev över skulle skänkas till välgörenhet.
 
Visst är väl detta en bra ide´?
 
(Glömde ju ta en bild så jag lånar en från nätet, från någon annan klädbytardag någon annanstans.)
 

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-01-20 10:02:02

Det låter som en riktigt bra ide! :)

Sv: Ja, jag vet att sådana bilder gör många avundsjuka - men han kan ju inte hjälpa att han är så förbaskat söt! :P

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-01-20 18:08:55

Detr va verkligen en smart idé..

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-01-21 12:39:46

Älskar dessa klädbytardagar, tyvärr inträffar dom allt för sällan.. =)

Kraaaam
Sanna

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-01-22 13:13:17

Kanonidé ju! Har aldrig hört talas om konceptet ens

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-01-22 16:48:12

Åh vad kul och vilken bra idé!! =b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela