*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Cassandra Lagermark

Publicerad 2013-01-02 18:36:39

http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

:)

Svar: Tack för hjälpen :)
Lena

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-01-02 20:37:40

Åhh jag är tyvärr värdelös på sånt.. =/

SV: Mmm ibland skall man ha tur! =) Dina lovikavantar används flitigt utav mina söner skall du veta..såg nyss näst äldsta sonen med sina och jag berättade att jag fått fatt i dom ifrån dig tack vare mitt bloggintresse.. ;) hihi..

Kram
Sanna

Svar: Kul att vantarna används :)
Lena

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-01-02 21:19:28

Kan inte hjälpa dig :(

Svar: Fick hjälp så nu är det fixat. :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela