*Lenas lilla blogg*

Snöar snöar snöar

Publicerad 2013-02-07 10:17:12 i Allmänt,

Vilken tur att vi får lite mera snö... vi som inte fått nån innan ;)
Fast det är ju vinter å då ska det ju vara snö.
Fast det räcker med den som redan är.
Vad har ni för väder där ute i vårt avlånga land?
Snöar det i norr och söder oxå.
Som det gör här i smålandsskogen???
 
Idag är jag ledig...min enda lediga dag denna vecka.
Tänker inte anstränga mej med att göra massa nytta idag.
Barnbarnet kommer på besök senare. :)
Så då blir det fullrulle.
Ha en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela