*Lenas lilla blogg*

*Själv göra, själv ha.*

Publicerad 2013-08-02 05:43:44 i Allmänt,

Mörning!
Trött tröttare tröttast !
Varför är man så trött när man ska upp tidigt????
Kan det bero på att jag aldrig får ändan ur.... för att gå å lägga mej i tid. ;)
Klockan hinner bli runt midnatt nästan jämt innan jag kommer i säng.
 
Men nu är det bara ett arbetspass kvar innan man får helgledigt.
Skönt...
 
Ser ut att bli fint väder idag oxå... gutt.
Hopas det håller i sig hela helgen.
Ha en bra dag.
 
♠♣♥♦
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-08-02 06:26:58

Usch ja, vet precis hur det är. Ha en bra dag i solen :)

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-08-02 06:50:01

Fast jag vänt en del på dygnet nu när vi har sommarlov så kan jag inte sova på morgonen (morr)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela