*Lenas lilla blogg*

Kyrkans loppis

Publicerad 2013-08-04 08:38:07 i Loppis & secondhand,

Igår hade kyrkan här i byn loppis.
Å så klart var jag där....
Och det blev en hel del "fynd"
:)
 
  3 tavlor... det är ramarna jag är ute efter ...
 
 
2 koppar till framtida projekt...
 
 
lite servetter och hårspännen
 
ett glasmått
 
 
tror det är kryddburkar....
men jag ska ha dom att ha småskaer i..sitter fast på en magnetplatta så jag ska sätta den på väggen i min pysselhörna.
 
 
en näthimmel...helt ny.
 
 
ett stort kristallfat
 
 
och lite kläder....
 
Och för allt detta betalade jag hutlösa 95:-
;)
 
MERA SÅNA LOPPISAR !!!!
:)

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-08-04 10:22:45

Oj så många bra fynd du gjorde..
Burkarna med magnet skulle jag ha bra användning för :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela