*Lenas lilla blogg*

FÖRE & EFTER

Publicerad 2013-08-26 09:21:17 i Renovering /makeover,

NU är mitt stora projekt klart.
Har fått tagit en del hjälp av gubben denna gång.
Eftersom det är nytt golv och tak inlagda.
 
 
 
Här i hörnet har det bivit en garderob. Och för att dölja den så har jag satt upp en fondvägg av tyg.
 
Dörren in till den andra garderoben blev målad vit
 
 
Väggarna blev målade i vitt
 
Det gamla trägolvet som jag lade in för många år sen rev jag upp... och de plankorna ska jag ha till ett kommande projekt. :)
Och nu lade vi in ett klickgolv från ikea.
I taket satte vi upp furupanel.
Jag är super nöjd med det nya "gästrummet "
 
Tvärr så var jag ju lika ivrig denna gång att komma igång så "före" bilderna är lite sent tagna ... men tror ni ser skillnaden ändå.
Lampan i fönstret är ett av projekten som jag visade i ett tidigare inlägg...
var ju tvungen att ha en "ny" lampa i fönstret
:)
 
Nu vill jag ha ett utlåtande från just DEJ !!!
i en kommentar
;)

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2013-08-26 10:24:40

Ser jättefint ut, där har ni jobbat på bra!

Svar: Tack :)
Lena

Postat av: jennie

Publicerad 2013-08-26 11:28:03

Kanon snyggt! Vilken skillnad!! Det gjorde du braigt: )

Svar: tack..
Lena

Postat av: jennie

Publicerad 2013-08-26 18:54:13

Kanon snyggt! Vilken skillnad!! Det gjorde du braigt: )

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-08-26 21:41:54

Det blev kanonfint! =D

Svar: tackar :)
Lena

Postat av: Linda

Publicerad 2013-08-26 23:23:21

Det där har du gjort jätte bra och fint!

Svar: Tackar :)
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-08-27 05:29:20

Och ett utlåtande ska du få: SKITSNYGGT!!

Svar: TACK !!! :)
Lena

Postat av: Linn

Publicerad 2013-08-27 13:27:38

woho snyggt!!!!!!

Svar: tack...bara att boka in dej en helg ;)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela