*Lenas lilla blogg*

Bloggar

Publicerad 2013-08-16 08:52:00 i Allmänt,

Go´morron!
Har suttit och läst lite bloggar som jag följer.
Alltid lika kul att läsa om vad ni har hittat på.
Många av bloggarna jag läser är "pysselbloggar" och JÄKLAR vad fantasin flödar.
Har även lämnat en kommentar lite här och var.
Har varit dålig med att läsa bloggar sista tiden då jag själv har 1000 projekt på gång.
Men nu har jag läst ikapp.
:)
Och nu måste jag fortsätta med mitt STORA projekt jag håller på med.
Har gubben till hjälp just nu, för ensam är det lite svårt.
mer säger jag inte nu....
Fortsättning följer......men här kommer en liten ledtråd.
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-08-16 12:40:24

Ska bli spännande och höra/se vad du pysslar med,
kul att du hälsade på inne hos mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela